Min fritid kommer jag att spendera på... gymmet. mina barn. en stund av avkoppling. att hjälpa mamma. personlig utveckling.
Vi fräschar upp ditt utrymme! Vi fräschar upp ditt liv!
Vi städar så att du kan vila.
Vårt erfarna team garanterar högkvalitativa tjänster, vilket låter dig njuta av renlighet utan ansträngning. Vi är stolta över vår polska kvalitet som sätter standarder i branschen. Med oss vinner du tid för det som verkligen betyder något!
Kontorsstädning
Vi städar en gång i veckan eller varannan vecka. Följande moment ingår i kontorsstädning:
• Dammsuga golv och mattor
• Fuktmoppa golv
• Damma fria ytor
• Ta bort fläckar på speglar, lister och dörrar
• Tömma papperskorgar
• Rengöra toaletter invändigt och utvändigt
• Rengöra kök eller pentry
• Avtorkning av arbetsbänk och diskbänk
• Tömning av diskmaskin
Renhetens Ekko: Recensioner och Åsikter!
Läs kundrecensioner och se hur vi har förändrat deras uppfattning om renhet.
Träffa Våra Experter!
Möt vårt team – ett sammansvetsat gäng av passionerade personer som tillsammans utgör kärnan i vårt företag varje dag!
Frågor från Er!
Hur fungerar vår hemstädningstjänst?
Vi har olika betalningsalternativ, bankgiro, E-postfaktura och pappersfaktura.
Vi utför hemstädning, storstädning, kontorsstädning, flyttstädning, visningsstädning och fönsterputsning i Sjöbo kommun och närliggande orten.
Om du är intresserad av att bli kund hos oss kan du enkelt skicka in förfrågan via ett av formulär på hemsidan så kontaktar vi dig inom 72 timmar.
Om du är intresserad av att bli kund hos oss börjar du med att fylla i ett formulär. Vi kontaktar dig inom inom 72 timmar.
Vi börjar alltid samarbetet med ett kostnadsfritt hembesök där vi går igenom dina önskemål och berättar mer om hur vi arbetar. Vi ger dig också ett kostnadsförslag direkt på plats och kan börja inom ett par veckor.
- Vi är snabba och anpassar oss alltid utifrån ert behov.
- Inom 72 timmar svarar vi på dig frågan och bestämmer oss för ett kostnadsfritt möte.
- Vad gäller vår tjänst veckostädning brukar vi starta upp städningen inom ett par veckor.
Vi kan inte lova dig samma städpersonal.
Om du har regelbunden hemstädning har du oftast samma städpersonal ibland kan det ändras. Alla anställda städar enligt kundens önskemål och checklistor så städningen är liknande.
Vi planerar regelbunden städning samma varannan dag men klockan kan ändras. En dag innan städning får du ett sms.
Vi använder professionella rengöringsmedel som är säkra för miljön.
- Våra anställda arbetar med ett system som heter Tengella. Där finns all information du gav under första mötet.
- De flesta av våra kunder är inte hemma när städningen utförs, men du avgör helt själv hur du vill göra.
- Vi har fasta säkerhetsrutiner för att hantera nycklar och larmkoder och tar ditt förtroende på stort allvar.
Ingenting. Vi har egna städprodukter.
- Avbokning på grund av sjukdom eller akuta händelsen är kostnadsfri. Alla kan vi drabbas. Vi litar på varandra.
- För kostnadsfri avbokning i övriga fall, är det 48 timmar som gäller. Då kan vi boka om till en annan dag.
- Efter 48 timmar betalar du en avbeställningsavgift på halva städkostnader. Rut avdrag gäller inte!
Om du har några klagomål, meddela oss inom 24 timmar efter avslutat arbete. Vi pratar med våra anställda och hittar den bäst lösningen. När vi börjar samarbetet vet vi inte riktigt vad ni gillar. Det viktigaste för oss är att ni blir nöjda!
Vårt företag och våra anställda är försäkrade i Länsförsäkringar.
Skador ersätts via våra försäkringar.
Privatpersoner kan använda RUT avdrag. Vi får dra av högst 50 procent av arbetskostnaden på fakturan. Du får fakturan från oss efter skattereduktion. Du betalar 50% till oss och skatteverket 50%.
Du kan läsa mer på Skateverkets hemsida https://www.skatteverket.se/privat/fastigheterochbostad/rotarbeteochrutarbete/safungerarrutavdraget.4.d5e04db14b6fef2c866097.html