fbpx

Min fritid kommer jag att spendera på... gymmet. mina barn. en stund av avkoppling. att hjälpa mamma. personlig utveckling.

Vi fräschar upp ditt utrymme! Vi fräschar upp ditt liv!​

Vi städar så att du kan vila.

Vårt erfarna team garanterar högkvalitativa tjänster, vilket låter dig njuta av renlighet utan ansträngning. Vi är stolta över vår polska kvalitet som sätter standarder i branschen. Med oss vinner du tid för det som verkligen betyder något!

Kontorsstädning

Vi städar en gång i veckan eller varannan vecka. Följande moment ingår i kontorsstädning:

• Dammsuga golv och mattor

• Fuktmoppa golv

• Damma fria ytor

• Ta bort fläckar på speglar, lister och dörrar

• Tömma papperskorgar

• Rengöra toaletter invändigt och utvändigt

• Rengöra kök eller pentry

• Avtorkning av arbetsbänk och diskbänk

• Tömning av diskmaskin

Ren Transformation: Före och Efter!

På det omöjliga svarar vi 'vi kan', men för mirakel ber vi om några dagars tålamod.

Renhetens Ekko: Recensioner och Åsikter!​

Läs kundrecensioner och se hur vi har förändrat deras uppfattning om renhet.

Åsa
Åsa
Czytaj więcej
Vi har anlitat Johannas Städfirma vid två flyttstäd och även regelbunden veckostädning. De är alltid väldigt noggranna och professionella. Kommunikationen är alltid enkel och de är snabba att svara via mejl. Rekomenderas varmt!
Christel
Christel
Czytaj więcej
Använde tjänsten ”Storstädning” inför julen och därmed åkte alla saker i köksskåpen ut så det kunde bli avtorkat på hyllplanen oxå. Allt tbx på samma plats! Rent och noggrant städat. Lister, dörrfoder, ventiler och avlopp var vit och fräscht igen.🤩 Kommer nu testa tjänsten ”Hemstädning” varannan vecka.
Natalie
Natalie
Czytaj więcej
Är extremt nöjd med servicen, lätt att få tag i både via mail och telefon. Dem gör ett super fint jobb med städningen, rekomenderar dem skarpt.
Andrea
Andrea
Czytaj więcej
Snabbt svar på offertförfrågan via mejl, Joanna bad om ett kort besök i bostaden för att se exakt var och vad vi önskade inkludera i städningen. Kort därefter kom bokningen med datum då städningen skulle utföras, samt instruktioner om nycklar/dörrkoder. Dagarna innan fick vi ett påminnelse sms, mycket uppskattat i en fullspäckad vardag. Kvaliteten på städningen var fantastisk, många "wow" när vi kom hem, hemmet fick en helt annan atmosfär. Mycket prisvärd tjänst, vi kommer att anlita dem igen i framtiden
Anna
Anna
Czytaj więcej
Bästa städfirma jag haft! Är ett bra betyg när man är så petig som jag är:). Kommer alltid i tid och flexibla men bästa av allt är att det är så rent och fint när dom varit här! Jag rekomenderar!
Poprzedni
Następny

Träffa Våra Experter!

Möt vårt team – ett sammansvetsat gäng av passionerade personer som tillsammans utgör kärnan i vårt företag varje dag!

Damian
Paulina
Olena
Tommek
Joanna

Frågor från Er!

Hur fungerar vår hemstädningstjänst?

Vi har olika betalningsalternativ, bankgiro, E-postfaktura och pappersfaktura.

Vi utför hemstädning, storstädning, kontorsstädning, flyttstädning, visningsstädning och fönsterputsning i Sjöbo kommun och närliggande orten.

Om du är intresserad av att bli kund hos oss kan du enkelt skicka in förfrågan via ett av formulär på hemsidan så kontaktar vi dig inom 72 timmar.

Om du är intresserad av att bli kund hos oss börjar du med att fylla i ett formulär. Vi kontaktar dig inom inom 72 timmar.

Vi börjar alltid samarbetet med ett kostnadsfritt hembesök där vi går igenom dina önskemål och berättar mer om hur vi arbetar. Vi ger dig också ett kostnadsförslag direkt på plats och kan börja inom ett par veckor.

  • Vi är snabba och anpassar oss alltid utifrån ert behov.
  • Inom 72 timmar svarar vi på dig frågan och bestämmer oss för ett kostnadsfritt möte.
  • Vad gäller vår tjänst veckostädning brukar vi starta upp städningen inom ett par veckor.

Vi kan inte lova dig samma städpersonal.

Om du har regelbunden hemstädning har du oftast samma städpersonal ibland kan det ändras. Alla anställda städar enligt kundens önskemål och checklistor så städningen är liknande.

Vi planerar regelbunden städning samma varannan dag men klockan kan ändras. En dag innan städning får du ett sms.

Vi använder professionella rengöringsmedel som är säkra för miljön.

  • Våra anställda arbetar med ett system som heter Tengella. Där finns all information du gav under första mötet.
  • De flesta av våra kunder är inte hemma när städningen utförs, men du avgör helt själv hur du vill göra.
  • Vi har fasta säkerhetsrutiner för att hantera nycklar och larmkoder och tar ditt förtroende på stort allvar.

Ingenting. Vi har egna städprodukter.

  • Avbokning på grund av sjukdom eller akuta händelsen är kostnadsfri. Alla kan vi drabbas. Vi litar på varandra. 
  • För kostnadsfri avbokning i övriga fall, är det 48 timmar som gäller. Då kan vi boka om till en annan dag.
  • Efter 48 timmar betalar du en avbeställningsavgift på halva städkostnader. Rut avdrag gäller inte! 

Om du har några klagomål, meddela oss inom 24 timmar efter avslutat arbete. Vi pratar med våra anställda och hittar den bäst lösningen. När vi börjar samarbetet vet vi inte riktigt vad ni gillar. Det viktigaste för oss är att ni blir nöjda!

Vårt företag och våra anställda är försäkrade i Länsförsäkringar. 

Skador ersätts via våra försäkringar.

Privatpersoner kan använda RUT avdrag.  Vi får dra av högst 50 procent av arbetskostnaden på fakturan. Du får fakturan från oss efter skattereduktion. Du betalar 50% till oss och skatteverket 50%. 

Du kan läsa mer på Skateverkets hemsida https://www.skatteverket.se/privat/fastigheterochbostad/rotarbeteochrutarbete/safungerarrutavdraget.4.d5e04db14b6fef2c866097.html

Har du fortfarande frågor eller tvivel?

Kan du inte hitta svaret du söker? Prata med Joanna!

Upptäck Våra Serviceområden: Var Vi Verkar!

Se på vår karta om vi betjänar din ort eller dess omgivningar – vi är närmare än du tror!

Vi använder oss av cookies! Genom användning av denna sida godkänner du detta. Läs mer